vrijdag 24 juni 2011

Fijne dag


Hoi allemaal,

Het is alweer tijd voor Challenge #9 van het It's a Magnolia Challenge Blog.
Dit keer is de opdracht: maak een kaartje in een andere vorm dan vierkant of rechthoekig. Natuurlijk met een magnolia stempel erop. Echt een leuke uitdaging, ben dus heel nieuwsgierig naar de inzendingen. Ook met deze Challenge is er weer een prijsje te winnen en dat is een waardebon van €7,50 te besteden bij ScrapParadise
Sucses allemaal!!!!!

Ik heb een schaar kaartje gemaakt, het patroontje komt bij Sandra's Scrapshop vandaan, waar nog veel meer leuke patroontjes te vinden zijn.
Ik heb Pion Design papier gebruikt, een magnolia stempeltje, deels ingekleurd met de copics, deels gepaperpierst (wat een woord) omdat ik de juiste kleur niet had. Verder wat roosjes, onder de roosjes een stukje blad van een corsage, een brad en wat hotfix steentjes. De tekststempel is van Marianne design.

De laatste dagen ben ik niet veel in blogland te vinden, probeer wel als ik tijd heb reacties te geven, maar met de vakantie voor de deur (lekker paar weekjes Spanje) ben ik druk, druk ,druk.

Iedereen weer super bedankt voor de leuke reacties, vind het elke keer geweldig om ze te lezen.

Lieve groetjes Marja.

15 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje Marja. Leuk dat patroon van die schaar.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi,

    wat heb je dit onwijs leuk gemaakt!!! GEweldig leuk modelletje zeg!!! Succes met de voorbereidingen voor je vakantie!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wowww, Marja!!!

    Ik vind hem echt schitterend!!! Wat heb je dat gaaf gemaakt zeg!! Zo lief zoals het Magnoliaatje daar zit!!
    Bedankt voor het plaatsen van de link naar mijn shopje en jouw uitwerking staat te pronken in mijn Voorbeelden Pagina hoor!

    Nogmaals bedankt!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit is toch een schitterend leuk kaartje en heel zeker een andere vorm. Geweldig leuk vind ik dit kaartje. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooo wat is die leuk!!! Wat een prachtige kleuren heb je ook gebruikt!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die is gaaf!!! Erg mooi gedaan!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Paar weekjes Spanje??? OOhhhh....wat een heerlijk vooruitzicht meid! Je kaart is echt geweldig...mooie vorm en ja paperpiecing is erg leuk!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een prachtige creatie, schitterend.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marja

    Wat is dit prachtig mooi.
    Heel super leuk gemaakt.
    Een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marja,
    Ook ik heb een paar dagen niet geblogd door omstandigheden.
    Tja dat soort dingen gebeuren nu eenmaal.
    Je schaar is super, en prachtig papier natuurlijk.
    Leuke creatie hoor!!
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige creatie heb je gemaakt, een heel leuk model!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk, origineel modelletje! Supergaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi marja wat een schitterende creatie.
    Echt geweldig mooi gemaakt ook de kleurtjes zijn top.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marja, wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt. Ik vind hem heel erg mooi.

    Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hee Marja,
    Ik had al een paar keer op je blog gekeken, nu dacht ik, laat ik maar ff een berichtje achter, aangezien je ook bij ons hebt gekeken. Ik vond je schaar ook echt heel gaaf en het koffertje wat je nu ook gemaakt hebt, echt helemaal te gek. Netjes afgewerkt allemaal. Daar kan ik nog wel wat van leren.
    Toppie, ik kijk zo nu en dan op je blog, om inspiratie op te doen.
    Dank je, Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen