zondag 20 maart 2011

It.s a Magnolia Challenge #2

 

Hallo allemaal,
Het is alweer tijd voor een nieuwe Challenge bij It's a Magnolia Challenge Blog. Deze keer is de opdracht om een creatie te maken, wat geen kaart is, ook geen easelcard. Dus een doosje, tasje, mapje etc. zoalng het maar geen kaart is. Je mag ook een doosje of iets dergelijks pimpen! Zorg dat er minimaal 1 Tilda of Edwin stempel opzit. een . Nou volgens mij is dat toch goed te doen. De prijs die je kunt winnen is een waardebon van Scrappapier van 10 euro. Ik hoop dat we weer net zoveel inzendingen krijgen als bij de eerste Challenge!

 

Dit is mijn bijdrage aan Challenge #2. Het tasje is een boxmal Ala Anita van Crealies. Het papier is ja natuurlijk weer van Maja Design. Het kantrandje en de bloemen zijn ook van Crealies. De stempel heb ik ingekleurd met copics. Iedereen die mee doet aan deze Challenge heel veel succes!!!!

Lieve groetjes Marja.

5 opmerkingen:

  1. heey marja
    wat een super leuk tasje heb je gemaakt voor de challenges
    echt gewedlig
    liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ontzettend leuke creatie heb je gemaakt. en met heel gaaf papier...ben er zelf ook dol op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooi geheel, met prachtige kleuren en schitterende details!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat ontzettend gaaf gemaakt zeg, erg vrolijk en mooie kleuren gebruikt :)
    Liefs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi geworden dit tasje!!!
    Ik zal mijn best ook weer gaan doen om mee te doen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen