dinsdag 28 juni 2011

Creatie voor DT-Call van het Nederlands Karens Doodles Blog


Hoi allemaal,

Op het Nederlandse Blog van Karens doodles hebben ze een DT-Call. Ze zijn op zoek naar 3 nieuwe DT-leden. Je kon een mailtje naar Renata sturen en dan kreeg je een opdracht. Ik wil graag een kansje wagen. Dit is mijn uitwerking van de opdracht, ik heb een koffertje gemaakt, dat in de magnolia Ink stond.


Het papier is van Prima Marketing,Botanical, het ovaal is van een multi frame van Nellie Snellen,wat bloementjes, brads en hotfix steentjes, het slotje bovenop komt van een doosje af. De digi stempel is van Karens Doodles, die na 1 julie in de webshop komt. Het bankje is een Magnolia stempeltje. De afdrukjes zijn ingekleurd met copics.


Ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Lieve groetjes marja.

17 opmerkingen:

  1. Ik vind je koffer echt schitterend Marja! Wat mij betreft ga je hier zeker hoge ogen mee gooien! Succes...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marja, ikhad het koffertje al in de magnolia ink gezien, jouw uitvoering is minstens net zo gaaf. Leuk met die zomerse stempel. Succes met de dt-call.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf is je koffertje!!! Succes met de DT call.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wauw!! wat een prachtig koffertje!
    erg mooi gemaakt
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend koffertje.
    Wens jou veel succes.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind het een prachtig koffertje Marja. Veel succes met de DT-Call.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ontzettend snoezig dit koffertje! En "Little Girl" zit daar maar schattig te wezen op het bankje. Mooi gekleurd en ik vind het ook leuk zoals je haar in dat ovaal hebt geplaatst.

    Liefs, Karen's Doodles NL!

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuk koffertje! superleuk stempeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marja

    Wat een lief koffertje.
    Heel super leuk gemaakt.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, mooi!
    Succes met de DTcall!
    Groetjes gea
    PS ik verloot een Candy op mijn blog, kom je een kijkje nemen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een super mooie koffertje! Prachtig gemaakt en ook een leuke afbeelding. Succes met de DT call! Ik zal voor je duimen!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. schitterend koffertje heb je gemaakt Marja!!
    Gave kleurtjes heb je gebruikt.
    Veel succes met de DT-CALL!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Marja,
    Prachtig koffertje. Succes met de DT-call.
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Marja wat heb je een schitterend koffertje gemaakt, echt gaaf. Heel veel suc6 met de DT call en volgens mij maak je een goede kans.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Marja je project is heel mooi.heel veel bijdeze DT Call
    gr Anja KDDT-nl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een prachtige creatie Marja!
    Nog even geduld, de uitslag is bijna daar...
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, this is incredible and beautiful! I will look forward to your amazing tutorials:-) You are awesome! Hugs, Karen :-)

    BeantwoordenVerwijderen