dinsdag 18 oktober 2011

Karen's Doodles NL - Uitdaging # 85 - Klein kaartje van 10 bij 10 cm


En alweer dinsdag, (ik kan het haast niet meer bij benen, wou soms dat er tijd te koop was, dan kocht ik een paar uur per dag haha).
Vandaag uitdaging # 85 bij Karen's Doodles NL, dit keer maak een klein kaartje van 10 cm bij 10 cm. Deze keer weer de beurt aan team Rosie. Er zijn weer super leuke, mooie kaartjes gemaakt door mijn DT collega's, dus ga gauw maar even kijken bij Karen's Doodles NL.

Fijne dag allemaal.

Lieve groetjes Marja.

1 opmerking:

  1. Hai Marja,

    De tijd gaat super snel lijkt wel naar mate je ouder wordt dat dat steeds erger wordt. (spreekt een oude vrouw hihihihi).
    Ik heb al op de site gekeken leuke grappige kaartjes zijn er weer gemaakt.
    Ik geniet er steeds van.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen