vrijdag 7 oktober 2011

Tutorial 7 Circle Side Step Card


Hoi allemaal,

Het lijkt er nu toch echt op dat de herfst begonnen is, heerlijk knutsel weer!
Vandaag al weer vrijdag dus hebben we weer een leuke Tutorial bij Karen's Doodles NL. Dit keer een Circle Side Step Card, heel leuk om kerstkaartjes van maken, maar natuurlijk ook andere kaartjes. Ik heb gekozen voor een kerstkaartje. Kijk gauw hier om ook zo'n leuk kaartje te maken.


Voor mijn kaartje heb ik papier gebruikt van de action, lekker papier met glittertjes, een nieuwe kerst digi Snowmen Caroling van Karen's Doodles, die ingekleurd met de copics, verder de bloem van een stans van Crealies, de kerstboompjes en ijsster van Marianne Design, een kantje en tekst uit eigen computer.

Verder wil ik even sorry zeggen dat ik op het moment heel weinig reacties geef op jullie blogs, ik heb van de week mijn rechter arm gebroken dus alles gaat heel langzaam met één hand, maar ik heb hoop dat tegen de tijd dat het gips eraf mag ik eraan gewend ben :)))

Lieve groetjes Marja.

28 opmerkingen:

  1. Ohhhh hij is super mooi uitgewerkt Marja.
    Prachtig van kleur en details.

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marja,

    Wat is ie leuk!!! Mooie kleuren en die kerstbomen zo opgesteld... Brengt me weer op ideeën! Heb gelijk even gekeken op de link Karen Doodles; Mooi meegenomen zeg! ga gelijk aan de slag! Bedankt voor de tip:)

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marja wat een gave kaart zeg, heel mooi gemaakt.
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige kaart, wat een schitterende digiafdrukje!! en zo goed ingekleurd. (met links gedaan?) petje af. sterkte met je arm, ik weet er alles van om dan met links verder te moeten, veel geduld voor nodig. tenzij jij links bent natuurlijk.
    succes verder, ik hoop dat het herstel voorspoedig zal gaan.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wouw Marja, en dat met een gebroken arm. Petje af hoor!!! Wat is je kaartje mooi en de kleuren zijn ook al super. Succes en beterschap, ik hoop dat je snel weer uit het gips bent.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wouw Marja, en dat met een gebroken arm. Petje af hoor!!! Wat is je kaartje mooi en de kleuren zijn ook al super. Succes en beterschap, ik hoop dat je snel weer uit het gips bent.

    Groetjes,
    Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtigekerstkaart heb je gemaakt. Mooie digi.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk modelletje zeg!
    hij is ook supermooi gemaakt.

    Groetjes, Jaimy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi kaartje. Heel veel sterkte met je arm.

    Groetjes,
    Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Marja wat vervelend... dan merk je pas hoe onhandig alles gaat; toch!?!?
    Maarr... petje af voor je schitterende creatie!!!! Deze digi staat al vanaf de 'uitgave' op mijn verlanglijstje... vind 'm schattig.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik had hem al op het KD blog gezien, wat is ie leuk!!! Ik vind die digi ook zo ontzettend leuk!!!
    Jakkes zeg, was je gevallen?? Sterkte en ik hoop dat het er snel weer af mag....

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat kan ik zeggen.... WAUW! Ik vind hem echt schitterend geworden Marja. Ik ga dit zeker ook een keer proberen te maken. Succes met je arm...vervelend voor je!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Marja

    Wat een pracht van een kaart.
    Echt een heel leuk model.
    Schitterend mooi gemaakt.
    En sorry hoef je niet te zeggen hoor.
    Je kan er toch niets aan doen als je je arm breekt.
    En dat nog wel je rechter arm.
    Als je nog rechts bent ook,is het helemaal een grote ramp.
    Weet er echt alles van heb het zelf ook mee gemaakt.
    Hoop dat alles weer goed komt met je arm.
    Heb een heel fijn weekend.



    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou dit is wel een schitterend mooi kaartje geworden!! En sterkte met je arm!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. schitterende kaart marja
    erg mooi gemaakt
    succes met je arm
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super workshop en super kaart, Marja!
    Prachtig winterlandschapje gemaakt!
    Hoe heb je het voor elkaar gekregen?
    Was je misschien met jouw tenen aan het plakken geweest of ging een van je dochters de arme moeder helpen?
    fijn weekend en groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  17. WAUW Marja, wat een prachtige kaart! Ik vind hem echt geweldig, ik wil hem eigenlijk het liefst schaamteloos liften!
    Ik moet dus snel opzoek naar een kerstbomen stans:)
    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw, wat een prachtige kaart!!! Heel erg leuk is dit model.
    Vervelend zeg dat je je arm gebroken hebt, erg lastig. Beterschap ermee!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een super mooie kerstkaart heb je gemaakt! Heel leuk model en een hele leuke digi en super leuk details! Wat erg dat je je arm hebt gebroken, het zal niet meevallen voor je, veel sterkte ermee!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk kaartje Marja gaaf modelletje ;-)
    Wat vervelend dat je je arm hebt gebroken, sterkte ermee!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat is dit een schitterende kaart Marja.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart weer Marja. wat vervelend zeg, van je arm, sterkte ermee.Kun je uberhaupt nog wel freubelen zo? Inkleuren met links links me niet te doen, tenzij jij links bent natuurlijk.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige tutorial Marja, Ik ga hem zeker maken.. Ik hoop dat het inmiddels al iets beter met je gaat. Beterschap!!
    Groetjes Geertje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ja! dit kaartje zag ik inderdaad bij karen. leuk! wist niet dat jij hem gemaakt had! hij ziet er super leuk uit! ga zeker eens kijken of hij mij ook gaat lukken!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ontzettend leuk gedaan!!
    Lieve Groetjs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeetje wat een leuke kaart. Ga meteen aan de slag.
    Groetjes Ellen40

    BeantwoordenVerwijderen
  27. oei je arm gebroken dat is niet zo mooi zeg, beterschap ermee he. Ik vind je kaartje trouwens prachtig zeg. En ook n gaaf modelletje.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtig kaartje.
    Wens jou beterschap met je arm.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen