woensdag 16 november 2011

Bedankt!!!!!!!

Hoi allemaal,

Ik wil graag iedereen bedanken die mij n.a.v mijn ziekenhuis opname een kaartje, mailtje of smsje heeft gestuurd. Het ontvangen van de post was voor mij elke dag weer een feestje, en nog komen de kaartjes binnen, allemaal enorm bedankt.



Gistermiddag ben ik thuis gekomen uit het ziekenhuis, heb daar door jullie blogs bijna 14 dagen niet bezocht. Ik ga nu ik thuis ben, weer lekker achter mijn laptopje jullie blogs bezoeken, en zo proberen weer aan de freubel te gaan.

Nogmaals allemaal super bedankt!!!!!

Lieve groetjes Marja.

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat je weer thuis bent Marja! Ben je ook helemaal hersteld? Beterschap verder!
    Wat leuk al de verschillende kaartjes. Heerlijk om naar te kijken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey meis, fijn dat je er weer bent. Moet bekennen dat ik ook nog met een kaartje voor je bezig ben, die komt dus nog.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer thuis bent, lekker bij je gezin. En wat een prachtige kaarten allemaal.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat je weer thuis bent, Marja!! Laat je maar lekker verwennen! Wat leuk he als je post krijgt:))
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel sterkte en heel veel beterschap!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer thuis bent Marja, laat je nog maar even lekker vertroetelen!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk al die kaartjes!!!! Ik hoop dat het goed met je gaat, beterschap!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. lieve marja, fijn dat je weer thuis bent, heel veel sterkte xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je er weer bent Marja. Hopelijk gaat alles goed met je en ik kijk al uit naar je volgende creaties!
    Groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Graag gedaan Anneke.
    Fijn dat je weer thuis bent

    BeantwoordenVerwijderen