vrijdag 2 december 2011

Sint


Hoi allemaal,

Zo tegen Sinterklaas zullen er wel veel suprises gefreubeld worden, heerlijk om ook hier in huis de geheimzinnigheid van de kids te zien, op de deuren van hun kamers prijken briefjes met Verboden binnen te komen en Weg wezen geheim.
Ook ik ben er druk mee bezig, kan me suprise hier niet op mijn blog zetten, maar wel het kaartje wat ik erbij gemaakt heb. Weet dat de meiden mijn blog volgen, dus om ze nog een beetje nieuwsgieriger te maken alvast mijn kaartje voor mijn gedicht.


Voor dit kaartje heb ik wit cardstock gebruikt, dit keer geen design papier, maar gewoon een stukje inpakpapier. Een digi van Karen's Doodles ( ik had van deze kaart een workshop gemaakt, maar later zag ik dat ik deze week niet aan de beurt was haha), wat lint, een bedeltje, een stukje van een sinterklaaszak, de mijter is gemaakt van vilt.

Een fijn weekend alvast en ik hoop dat iedereen een fijn Sinterklaas feest heeft.

Lieve groetjes Marja.

Een fijn w

10 opmerkingen:

  1. Spannend!!! Leuk kaartje...nu ben ik ook nieuwsgierig geworden wat voor surprise erbij hoort! ;-) Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk die surprise.
    Fijne sinterklaas
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Sintkaart Marja! Wat zullen je meiden nieuwsgierig worden...met ons erbij ;-) Mss zien we de surprise ook nog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat zier er al super spannend uit Marja enne wij willen de surprise natuurlijk nog wel zien hé, hihihihi.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat leuk gemaakt Marja! Ziet er super uit en ik ben ook erg benieuwd naar je surprise hoor!

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het blijft altijd toch zo'n leuk feest!! Hier staat in de garage een houten rollator:) Je kaart is super mooi zeg!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Marja! Ik ben ook wel benieuwd naar de rest:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WAt ontzettend leuk zeg!!! Laat je je surprise ook nog zien?

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet er super leuk uit Marja.
    Maar dit aagie is ook heel nieuwschierig naar de surprise.
    Heb verder een heel fijn en een gezellig weekend.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hallo Marja,
    een hele leuke kaart.
    een mooie ontwerp ook!
    leuk geheel.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen