zaterdag 23 maart 2013

1e Super Uiitdaging bij Cards & Scrap


Hoi hoi,

Vandaag voor de 1e maal de Super Challenge bij het Cards & Scrap Challenge Blog

Voor de eerste Super Challenge  blijven we dichtbij de actualiteit: Of eigenlijk,  de kroning van onze nieuwe Koning.

Een super leuke challenge; maak een drieluik om de Oranjes in het zonnetje te zetten.
Dit kan van alles zijn; kaarten, een scrap-lay-out, een doosje, wat maakt niet uit....
Richtlijnen? Verwerk oranje in je project.
Laat je fantasie en creativiteit de vrije loop!

Tuurlijk is er ook een prijs te winnen, een geweldige prijs zelfs, een reportage in de eerstvolgende editie van Cards & Scrap waarbij de winnaar zelf in het zonnetje wordt gezet.

Wil je meer weten over deze geweldige super challenge, ga naar Cards & Scrap Super Challenge en lees daar alles over deze challenge, ook zie je daar een aantal prachtige voorbeelden van koninklijke drieluiken ter inspiratie.

Deze super challenge loopt maar liefst 4 weken, tot en met donderdag 18 april 23.59 uur.
Meedoen kan op dezelfde manier zoals jullie gewend zijn met de wekelijkse uitdagingen.

Heel veel plezier met het maken van deze super challenge!

Fijn weekend verder!

Lieve groetjes Marja.


2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog!!!
    Ik ga eens kijken bij deze challenge,misschien kan ik meedoen.

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marja,

    Ik heb even gekeken op de challenge blog en wat staan er mooie voorbeelden op ik ga eens verzinnen of ik er iets mee kan als dat zo is dan zie je het vanzelf wel.
    O ja je paas doosje hier onder vind ik super mooi.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen