dinsdag 14 mei 2013

Cards & Scrap uitdaging 167


Hoi allemaal,

Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij Cards & Scrap: Geslaagd!!!!! en gebruik een uiltje op je kaart of LO.

Helaas is dit voor mij de laatste uitdaging waar ik aan mee doe, om gezondheidsredenen kan ik het niet meer bij benen om aan de opdrachten te voldoen:))))) Het was een moeilijke beslissing, ik heb een geweldige tijd gehad in het DT Team, ik heb deze beslissing dan ook genomen met  pijn in mijn hart, maar soms moet je keuzes maken die niet altijd even leuk zijn. De goede momenten die ik heb wil ik graag in mijn gezin steken, vandaar de keuze om te stoppen bij Cards & Scrap.



De sponsor van deze week is Noor Design

Kom gezellig weer een kijkje nemen op het Cards & Scrap Challenge Blog om alle mooie creaties te bewonderen van team Turkoois!

Lieve groetjes Marja.

30 opmerkingen:

  1. Hoi Marja,
    Wat een mooie creatie. Wat jammer dat je gedwongen wordt om te stoppen. Ik ging nog even teruglezen en zag het verhaal over je evenwichtsorgaan en herken hier het verhaal van mijn vader in. Die heeft er ook weken mee getobd, maar uiteindelijk is het redelijk goed gekomen. Het is niet meer 100% geworden, maar wel weer zo dat hij alles kan doen. Ik weet niet of dit de reden is dat je stopt, maar dacht ik vertel het toch even.
    Ik hoop dat je snel opknapt.
    Sterkte.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er geweldig uit Marja!!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zal zeker een moeilijke beslissing zijn geweest, soms moet je beslissingen nemen die niet gemakkelijk zijn maar je moet in eerste instantie aan jezelf denken, je gezondheid is erg belangrijk.
    Dan je creaties, wat een schatjes zeg, wat ziet er dit mooi uit, die grote uil met die randen van de pons van MS is geweldig mooi.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marja,
    Wat jammer dat je moet stoppen, dat is niet leuk voor je, maar..als het niet meer gaat is dat het verstandigste..je afscheidcreaties zijn weer super..heel erg MOOI..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke uilen creatie heb je weer gemaakt en jammer dat dit de laatste was van Card & Scrap. Ik blijf je wel volgen hoor en wens je veel beterschap.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jammer dat je afscheid moet nemen van het DT, Marja, maar gezondheid gaat boven alles!
    En wat een prachtige creaties heb je weer gemaakt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige afsluiter Marja!!!Ik vind 't echt geweldig gaaf!!
    En hoe jammer is het ook dat je de moeilijke beslissing hebt moeten nemen om te stoppen!
    We zullen je prachtige creatie's in het DT team zeker gaan missen.
    Maar ik kom zeker nog langs op je blog hoor!!
    En heel errug veel sterkte met je gezondheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie creaties heb je weer gemaakt. Jammer, maar de beslissing zal wel niet zonder grondige redenen zijn. En het gezin en gezondheid gaat er toch boven he.
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit klinkt heel vervelend voor je Marja! Jammer voor je...Maar zo krijg je voor jezelf meer tijd en is dit een weloverwogen keuze. Je creatie mag er weer zijn hoor, geweldig mooi gemaakt! Pas goed op jezelf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vervelende beslissing heb je moeten nemen Marja...maar zoals al meer reacties....gezondheid en gezin gaan voor alles...Ik hoop dat je wel af en toe wat moois aan ons laat zien...net als deze creaties...geweldig mooi zijn ze weer....
    Ik wens je van harte beterschap
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creatie's heb je weer gemaakt en jammer dat je gaat stoppen met je DT bij Card & Scrap maar je gezondheid gaat voor.Blijf je wel volgen en ik hoop dat je af en toe nog wat plaatst.Lieve groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie creaties Marja!! Jammer dat je ons gaat verlaten maar we begrijpen het. Succes met alles.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig gemaakt Marja.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer Marja...maar gezondheid is toch het belangrijkste. Superleuk tasje heb je weer gemaakt...toppie!
    liefs en sterkte, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh wat heb je dit weer prachtig gedaan Marja!! Schitterende creatie!!
    We gaan je missen!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterende creaties heb je gammkt. Jammer dat je ga stoppen. Gezin en gezondheid gaat toch voor.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat schitterend Marja en jammer dat je gaat stoppen, maar wel goed dat je voor jezelf de grenzen aan kan geven.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dit is echt een prachtige creatie Marja,
    Bedankt voor je gezellig dt-tijd bij ons en geweldige creaties en ik blijf je blog zeker volgen:)
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat jammer dat je moet stoppen Marja maar je gezondheid is het meest belangrijk. Kan me voorstellen dat je je tijd dan in je gezin wilt steken. Ik hoop dat het snel beter met je gezondheid gaat en wens je veel beterschap.

    Je creatie is prachtig, zo lief die uiltjes.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige creatie heb je gemaakt zeg. WAUW!! Ik kijk mijn ogen uit. Gezondheid gaat inderdaad boven alles, hopelijk is het wel iets wat overgaat Marja!! Het klinkt namleijk heftig! Sterkte met alles!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marja,
    wat een prachtige creaties, heel mooi !!Sterkte met je gezondeheid, en ja soms moet je moeilijke keuzes maken....
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een superschattig uiltje heb je gemaakt Marja!!
    Jammer dat je moet stoppen met het DT maar je gezondheid en gezin zijn veel meer waard. Hoop voor je dat je slechte gezondheid niet van blijvende aard is. Sterkte meid!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vind het jammer dat je stopt met het DT,maar wel een logische beslissing. Je gezin&gezondheid gaan voor alles!!! Sterkte!
    Je laatste creaties voor Cards&Scrap zien er weer geweldig uit.
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een knaller van een afsluiter Marja!
    Bedankt voor je inzet en al die prachtige workshops die je voor ons hebt gemaakt.
    Ik ga je missen....
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, wat stop je op een mooie manier. Dit is echt een supermooie creatie.
    Las net in een van je vorige bericht de reden van je gezondheidsklachten, niet mis.
    Veel sterkte ermee en hoop dat je een goede manier vindt om er mee om te gaan.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Sterkte met je gezondheid, las het net in een van je eerdere berichten.
    Vind dat je afscheid hebt genomen met een prachtige creatie.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooie creatie van je Marja !

    Super bedankt voor je superleuke kriskros kaart/doos met lekkers ik vind m geweldig !!

    Groetjes San.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Marja,

    Wat is dit een prachtige creatie super gedan hoor en je creatie hier onder vind ik ook al zo prachtig.
    Heel veel sterkte met je gezondheid.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gezondheid gaat voor alles!! Jij weet in stijl af te sluiten ;-) Sterkte en beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen